sobota, 21 grudnia 2013

Powitanie i sprawy organizacyjne

Witam wszystkich na podstronie ocenialnii wszystko co potterowskie :)

Jestem nową stażystką, Lumos.

Co oceniam:
- Blogi Potterowskie (o których jest stronka),
- Wszystkie parringi z wyjątkiem Drarry lub Sevmione :/

Nie oceniam
- blogów o tematyce homoseksualnej
- Sevmione i Drarry

Zwracam szczególną uwagę na;
- ciekawość akcji
- fabułę
- wątki poboczne, jeśli są
- estetykę bloga
- kreowanie bohaterów

<nie przeszkadzają mi zakładki typu "bohaterowie>

2 komentarze:

  1. Witam wszystkich na podstronie ocenialnii wszystko co potterowskie :)
    Ocenialni. // Nazwę wypadałoby jakoś zaakcentować: wielkimi literami (Wszystko, Co Potterowskie), kursywą (wszystko, co potterowskie) pogrubieniem (wszystko, co potterowskie) lub za pomocą cudzysłowu („wszystko, co potterowskie”). // Brak kropki na końcu zdania.

    parringi
    Albo „pairingi”, albo spolszczone „paringi”.

    Nie oceniam
    Brak dwukropka.

    blogów homo
    To blogi mają orientację? ;D
    Blogów o homoseksualistach/z wątkami homoseksualnymi.

    Zwracam szczególną uwagę na;
    Dwukropek zamiast średnika.

    Nie przeszkadzają mi zakładki typu "bohaterowie"
    Brak kropki. // Nieprawidłowy cudzysłów.


    Jeszcze z profilu:
    Uważana jako wielce pokręcony osobnik :p i chyba mają racje :D
    Jeżu jak byku, po jakiemu to?
    „Uważają mnie za mocno pokręconego osobnika i chyba mają rację.”

    kochająca Dramione całym swoim ślizgońsko-gryfońskim serduszkiem.
    „Kocham Dramione (...)”.

    Mam dużo pomysłó na inne Dramione, mam nadzieje, że będą coraz lepsze, a i czy uda mi się je opublikować ;).
    „Mam dużo pomysłów na inne Dramione/opowiadania i nadzieję, że będą coraz lepsze i że uda mi się je opublikować.”

    Każda rozpoczęta przeze mnie historia będzie na 100% skończona
    Brak kropki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!
    Chciałam cię poinformować, że zgłosiłam się do twojej kolejki do oceny :)

    OdpowiedzUsuń